På bra humör

Idag är jag på så otroligt bra humör! Anledningarna till det är många. För det första för att jag är ledig imorgon! Skulle egentligen haft matte i 2 timmar och sen slutat men det var bara dem som  hade ig på nått område i matten eller hade saker kvar att göra som behövde komma och jag är helt klar, inga ig:n osv ;D Så imorgon ska jag SOOOOVA! (a) Sen den andra anledningen är att på torsdag så drar jag till Romme med skolan och åker skidor, längtar fan sjukt mycket! :D Tredje anledningen är att vi bara har fredagen kvar sen och den är inte ens jobbig och sen är det HELG! (a) Fjärde anledningen är att idag blev det bestämt att jag jag ska ha fin middag med mina favorit tjejer sabina, elli & soffan på lördag :) vissa av oss ses typ aldrig längre, något som suger, men sånt händer när alla går i olika skolor och träffar nya vänner osv. så det ska bli sjukt mysigt. Femte anlednignen är att efter helgen är det bara 4 dagar kvar till jag drar till Göteborg och träffa bästa Sebbe! :D Sjätte, vi har INGA läxor!!! :D:D:D

Så idag ska jag bara ta det lungt och kolla Paradise hotel osv.
Nej nu känner jag doften av mat, så ska ner och äta middag.
Bye!


Kommentarer
Postat av: elli

taggad som fan inför lördag :) <3

2010-01-27 @ 19:39:31
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0