Nice dag

Att jag böjat ha sovmorgon på tisdagar och torsdagr är något som jag verkligen älskar (a) idag var första dagen som jag verkligen kände att jag inte var speciellt trött och orkade med dagen, är rena motsattsen i vanliga fall. Men och andra sidan hade vi inte speciellt jobbig dag idag då vi först bara hade matte i inte ens en timma och sen resten av dagen hade vi story telling på engelska. med det innebär det att vi berättar historier vi gjort själva för varandra. Lena, våran naturkunskaps lärare var sjuk, så vi hade ingen naturkunskap så då hade vart våran sista lektion, så vi fick sluta ;) Haha för er som bor i vallentuna så vet ni att det finns en "ny" buss som går mellan centrum och uthamra, 664an.. jag varken skojar eller överdriver när jag säger att den var full idag när jag skulle ta den hem ;O har aldrig hänt förut! I vanliga fall brukar man typ sitta ensam på den x) När jag kom hem var jag hemma i sisådär en timma innan jag drog till soffan och träffade henne en stund, hade inte sett henne sedan vi var i göteborg så det behövdes verkligen :) Nu sitter jag här och väntar på att PH ska börja och funderar starkt på att gå ner och göra te (a) Fick även idag reda på att Elin kommer till sthlm med några i sin klass om typ nån helg, nån kurs dom skulle på här så ska försöka träffa henne då. Vi har inte setts på snart 1 ÅR!? Det är fan sjukt och verkligen olikt oss.. vt inte varför det blivit så men båda har väl haft så fullt upp på senaste tiden :/ Jag saknar henne så sjukt mycket /:

Och Sebbe om du ser detta så kan jag meddla att din present postades imorse och borde vara framme imorgon ;D "Äntligen" vet jag att du tänker just nu^^ haha

Men nej, nu ska jag ner och ta mig en kopp te, Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0