Kvällen räddades tillslut

Det blev ingen dålig fredagkväll iaf. Efter att jag och bror min hade ätit middag så hann jag inte sitta speciellt länge här innan jag skulle ut och träffa kocken en stund :) vi kanske var ute i en timma sen frös vi nästan ihjäl och var och en gick hem till sig. Direkt när båda kom hem så hade ingen nått att göra så kocken traskade över hit och vi spelade Tekken 6 och kollade Ice Age 3 med simon :D Efter filmen var både jag och kocken skit trött så vi bestämde att det var dags att avrunda. Så nu sitter jag här själv, ska efter detta inlägg göra mig iordning för att sova. Ska bli så OTROLIGT skönt att få sova, jag ser verkligen fram emot att få sova ut :D Detta var allt för idag, Natti Natti!

Tack för en trevlig kväll (:


Kocken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0