Hos Sebbe

Just nu sitter jag hemma hos sebbe. Idag är det dags för hemfärd och det suger.. vill stanna kvar längre. Dessa 5 dagar hat varit sjukt mysiga, både på vandrarhemmet och i huset vi bodde i här. :) något man verkligen kommer sakna. Om ca 2 timmar och 30 min går mitt och soffans tåg mot stockholm. Jag är verkligen inte taggad på att komma hem, först för att ingen är typ hemma när jag kommer hem eftersom min familj är på landet och sen för att det är skola på torsdag. Men iaf, jag har haft det underbart och jag längtar redan tills jag kommer tillbaka till älskade göteborg. (: Nu ska jag gosa lite med mina pöjkar här och ta vara på den sista tiden och även låta soffan sätta sig här. Hej så länge!


soffan, sebbe & semih - ni är bäst.

// Eran säl


Kommentarer
Postat av: snubben på bilden =)

haha sjukt mysigt har det vart att haft en klantig säl här ,,, kanon kul :D:D:D puss på dig <3

2010-01-06 @ 02:10:08
Postat av: Irre

hahahahahah, tyst med dig! :D joo det var 5 fina dagar ;D puss!

2010-01-06 @ 16:21:15
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0