Home sweet home

Nu har jag vart hemma i ungefär 2 timmar och kan väl inte påstå att jag känner nån lycka för det, inte än iaf.. Jag saknar Göteborg, sebbe och semih så sjukt mycket redan. och jag vill bara tillbaka.. :( resan gick bra förutom att tåget vart 1 timme sent pga signalfel, så typiskt, jag har alltid otur när det gäller tågen :O Men vi kom fråna och nu är jag trött. Min familj kommer inte hem först på torsdag eftermiddag så bor ensam här hemma tills dess. Kallt som fan är det här också eftersom ingen vart här sen dagen efter nyårsafton. imorgon blir det plugg med fredde, blääääää för plugg. Men men, nu börjar min tråkiga vardag igen snart och lika bra att börja vänja sig en dag tidigare. sen är det ett måste också eftersom att arbetet ska in precis när skolan börjar -_-  God natt med er vänner!

Göteborg var en toppen start på det nya året! :D
- bilder från "resan" kommer inom kort

Kommentarer
Postat av: sebbi

här kommer sebbi, lycka till med pluggandet imon ;)... usch tycker synd om dig ... hinner inte gå 6 dagar på det nya året innan du behöver börja plugga:P:(... inget jag kan göra åt den saken tyvärr...

______

over and out sebbi..

2010-01-06 @ 02:13:33
Postat av: Irre

haha "här kommer sebbi" ^^ joo, jag hatar skolan, hatar att jag valde jävla plugg linje :(

2010-01-06 @ 17:46:13
URL: http://erikasundquist.blogg.se/
Postat av: bögen

Hora.

2010-01-11 @ 18:09:57
Postat av: Irre

och vem är du om jag får fråga? moget att skriva en så omogen kommentar och sen vara anonym.

2010-01-11 @ 18:34:39
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0