Fredagkväll & inget att göra..

Så var det äntligen helg igen! Veckorna går så sjukt fort nu förtiden, har ni tänkt på det? ;O Iaf, så ska det bli skönt att få vila ut lite. Veckan har inte vart sepciellt jobbig och så men så dum som jag är så sover jag alldeles förlite och det leder till att jag är så otroligt trött hela tiden. Tur att helger existerar! Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, alla planer för ikväll blev ändrade så nu sitter jag här hemma och blir galen på att jag inte vet vad jag ska göra. Mamma och pappa åkte nyss till landet och detta innebär att jag är barnvakt åt min lillebror hela helgen, tjänar pengar på det så ;D och ni som känner honom vet att han inte är speciellt jobbig så det bli lättförtjänsta pengar, hähä. Så min fredagkväll blir väl till att umgås med min bror. Känner att jag inte spelat Tekken 6 på länge nu, så det kanske man ska göra? ;D Det pratades senast igår om att jag kanske ska träffa Kocken en stund ikväll också. Aja, jag överlever nog en slappar kväll iaf ;) Baaaj!


väldigt gammal bild på mig och lillebrorn min, ca 9 år sen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0