En lång natt

God morgon människor, eller jag kanske ska säga god dag, då kl är 13.39 nu. Gårdagen var lugn men kanske inte den bästa fredagkvällen. Sebbe var min fredagkvälls räddare, vi snackade nämligen i skype i flera timmar sträck :D och även om du inte riktigt  slutade så kul, så känner jag på nått sätt att det behövdes. Jag är trött bara. Jag vill tillbaka till Göteborg.. jag orkar inte med skolan och det som väntar här hemma.. :( Men man kan inte få som man vill hela tiden, så det är bara att bita ihop trots alla bra och dåliga känslor.

Ikväll kommer jocke, alex & fredde hit så jag ska ha film/myskväll med tre underbara killar :) Men nu ska jag äta frukost innan det hinner bli middag, haha^^ Bye!


Göteborg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0