Tuesday

Jaa, gott folk.. det börjar dra ihop sig nu till bästa Sebbe kommer hit! :D IMORGON! Haha det roligaste är att idag har det gått bara en vecka sedan vi sågs, dock känns det som en månad men iaf, brukar dröja mycket längre tid mellan gångerna vi ses^^ Idag har dagen bara flytit på, förutom att jag missade 64an ner till centrum imorse och detta ledde till att jag missade mitt tåg och hela mattelektionen.. SYND.. hähä (a) Nej men, hade behövet vara med på den men men vad ska man göra när bussen kommer typ 5 min för tidigt? ;O Visst att det inte är speciell många som åker den bussen och att det går fortare att köra sträckan, men tänk alla som faktiskt ska med den bussen, t.ex. jag ;O Men vad har hänt i skolan idag då? Jo, ingenting speciellt faktiskt.. somnade på naturkunskapen när vi kolla en film som jag redan sett på Måbra lektionerna. Jag kan även meddela att jag ÄNTLIGEN har uppdaterat mitt SL kort till plus, maha! Imorgon är det prov i psykologi och eftersom det har vart massa andra läxor och ett annat prov, alltså fullt upp, så har jag inte pluggat någonting till detta prov. Läraren är konstig också, hon kan typ inte lära ut så fattar knappt vad det är vi har prov på. Så ikväll kommer jag få sitta och plugga den skiten, bläää. Ska ringa min älskade sofie senare ikväll också, eftersom vi inte kunnat ses på länge och pratat ut så ska vi göra det då. Något som är sjukt underbart med morgon dagen är att jag har sovmorgon till 12 imrogon!!! :D:D inget in-val (a) Och så det största med hela dagen, min gullesebbi kommer hit :D lääääängtar!

Men nu hör jag att dom redan börjat äta där nere, så matdax! BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0