Sunday

HEJ PÅ ER!

vet ni vad, jag älskar att vara här borta. jag vill inte inte åka hem på tisdag! :O Åka tillbaka till tråkiga vallentuna och skolan, är inte speciellt lockande. Men vad ska man göra liksom, hur mycket jag än vill stanna så måste jag ju tillbaka till mitt liv där hemma. Inget fel på det, men trivs sjukt bra här, Medans jag sitter här och skriver så ligger sebbe i sängen och kollar på filmen som jag gjorde till honom när han fyllde år ;D måste säga att den blev fan sjukt bra (; tror sebbe håller med mig om det. Idag blir det bio. Vi ska se snabba cash :) Kommentarerna om den filmen är väldigt delad, vissa harj ag hört gillade den inte alls medans andra älskade den. Så får se vad den får för betyg av mig (;

Men nu ska jag slita mig härifrån, suttit här ett tag nu. (:
GOOOOOOOOOD BAAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0