Stockhom bra men Göteborg bäst

Detta är nu min andra hela dag här i Kungsbacka. Igår var jag och sebbe och träffade semih (: saknat den killen. När jag gick där i kungsbacka med sebbe och semih så slog tanken mig att det var något som fattades.. jo soffan såklart. Det kändes konstigt att vara med killarna själv eftersom jag är van att det är vi 4 liksom, men men jag hade det sjukt trevligt iaf (: När vi kom tillbaka hem till sebbe så kollade vi tosk på tallin, om ni inte sett den så måste ni kolla den GENAST, så jävla bra film ;D har sett den typ 10000 gånger men den är lika bra ändå ;) så den rekomenderar jag starkt.

Idag blir det nog en chill kväll med godis och film. ska ta en titt på melodifestivalen också, hähä.
Imorgon blir det bio, Snabba cash :)

Puss på er alla där hemma! <3


bild från i onsdags

Kommentarer
Postat av: sofie

kändes heltokigt att inte vara med.. "/

2010-02-06 @ 15:14:04
URL: http://kaspersflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0