Snart lov!

Jag har precis skrivit klar en äcklig labbrapport nu, ÄNTLIGEN säger jag bara! Men det jobbigaste är att jag har matte kvar att göra innan jag kan hoppa till sängs. Gör dock inte så mycket om jag är uppe lite för länge idag eftersom att jag har sovmorgon imorgon till halv 11 och sen är det ju faktiskt sista dagen i skolan innan det är sportloooooov :D :D Jag ska tillbringa större delen av mitt lov till att vara på landet, umgås med familjen och åka massa skidor! :D ska bli nice. Är lite rädd att det kommer bli lite långtråkigt nu när jag inte har någon kompis eller så med mig dit. Men men, ska bli sjukt nice att bara ta de lungt och åka skidor. Har ju fått sprillans ny skidutrustning nu också som måste provas ;D

Nu ska jag tvätta bort sminket och göra mig klar, sen ska fredde förklara lite matte för mig och sen blir det sovdax, Godnatt gullisar!


Kommentarer
Postat av: elli

jaha visste inte att du också skulle ge dig av :) ha det bra :) ses när båda är hemma <3

2010-02-26 @ 17:56:23
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: Irre

tur att jag har blogg då ;) det gör vi <3

2010-03-03 @ 17:46:49
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0