Några sommarplaner sådär en kall tisdagkväll

Jag och chatte sitter nu och planerar en trip till mitt landställe i bollnäs till sommaren! :D Jag hoppas att detta blir av för det skulle vara så sjukt nice! är jävlit mysigt där på sommaren också (: vi ä dock behov av körkort. Men det löser sig alltid. Jag längtar sjukt mycket till sommaren, värmen, glädjen och såklart tills jag blir 18 (:

Hoppas även att mina och auroras planer att resa utomlands kommer bli av också. ;) Men så är det dethär med pengar, ser inte så ljust ut just nu för min del. MÅSTE HA ETT JOBB! Men men, det löser sig säkert också, hähä ;D

I <3 SOMMAR



soffan, seglingen, sommaren 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0