Några ord in läggdags

Jag vill bara säga att jag älskar verkligen dansen och även dansläraren! Så jukt skön kille. Mår så jävla bra i danssalen och känner verkligen att jag har hittat tillbaka där jag borde vara! :D Dans, sång och musik är livet!

Btw, sa ju tidigare att det ät PH final imorgon och jag håller verkligen tummarna för Jackie eller Kristoffer! Någon som håller med mig? Hoppas jag verkligen ;) hah

Nu ska jag lägga mig och läsa en otroligt dålig historisk roman som heter "svik oss inte". Är en historia uppgift, och till den boken ska jag skriva en bokrecension som är typ sjukt svår. Typiskt christina och göra så komplicerade frågor.. -_-

aja slut bloggat, Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0