Måndag & studiedag

Så var man inne på den sista hela dagen här nere i det så kallat "sveriges baksida" ;D Igår var vi på bio och kollade snabba cash och jag tycker faktiskt att den var bra, har dock inte läst boken så jag vet inte om den är dålig jämfört med filmen men men. En annan lite små komisk grej är att jag och sebbe åt frukosy för 1 timma sen xD det var meningen att vi skulle upp vid 11 för att inte sova bort hela den sista dagen, hade till och med ställt klockan och allt men det blev lite sent igår så alarmet var det ingen av oss som brydde oss om utan det stängdes av och där sov vi fram till 20 i 2 -_- typiskt oss säger jag bara x) vet inte hur många gånger vi sagt att vi ska upp i tid och sen har det inte blivit så^^ Sova är bland det bästa som finns så jag ska inte klaga. Som ni säkert förstår så är jag ledig idag eftersom vi har studiedag både idag och imorgon, tummen upp för det (; Var resten av denna dag ger vet ingen, men jag tror det ryktas om att det blir hyra film och bara ta det lungt eftersom seghets nivån här är på topp. haha (;

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0