Helg är bäst

Som alltid så är jag dålig på att uppdatera här under helgerna och jag vet att jag säger att jag ska bli bättre varje gång men men, alltid saker som kommer ivägen, förlåt till er trogna läsare (:

Min helg såg ut så att i fredags på Måbra lektionen så hade vi chokladproving (a) värt att nämna en mening om det, hähä. Efter skolan så letade jag och fredde present till aurora, sen åkte jag hem och bara tog det lugnt. Min familj åkte till landet och är borta hela helgen. Det är skönt att vara ensam hemma, men inte HELT ensam. Jag roade mig med att ha musik på högsta volym och sjunga högt :D vid halv 9 åkte jag hem till fredde. Vi åt pizza ch kollade film. Dock var båda väldigt trött så vi somnade vid 12 tiden och vaknade 12 nästa dag, haha sovit i ett halvt dygn (y)

Lördagen såg ut så att jag vaknade upp hos fredde och vid 2 tiden åkte jag hem för att jag skulle hinna göra mig iordning inför tjejmiddagen aurora skulle ha innan själva födelsedagsfesten drog igång (; Jag lyckadesändå komma en halv timma sent (a) men men, middagen var trevlig. :) Ännu bättre blev det sen när alla andra kom också. Jag och johanna flumma runt hela kvällen. Våran dans var det bästa och när vi sen även lärde alex och nico den så blev det ännu bättre, fy fan vad vi garvade :D hahah. Iaf, jag,fredde och elin tog sista tåget hem. fredde sov här.

Idag är det alla hjärtans dag och gissa vad jag måste göra eller håller på med nu också, PLUGGA!! :( Inte kul.. Men jag ska göra det bästa av situationen och bita ihop. Får mysa med min familj som jag hör precis kom hem :D

Ha en bra dag, Puss!


Chokladprovningen i fredags ;D


egobild från igår (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0