Gbg imorgon!

Ska jag vara ärlig så finns det inte så mycket att säga om denna dag. Dagen började med att tågen inte gick så fick stå och vänta på ersättningsbuss i typ 100 år. Frös som fan gjorde jag också! När jag och hugo väl var på bussen så var chaffisen typ skit stressad så vi höll på krocka 2 gånger :O plus att han stannade vid alla buss stationer fasrän han inte ska göra det, utan bara gå tågets väg, så tog ju dubbelt så lång tid som det skulle. När vi äntligen nått fram till täby kyrkby så börjar tågen gå igen -_- i den sekunden hatade jag verkligen SL så sjukt mycket. Allt detta gjorde så att jag kom typ 45 min försent. Men vad ska man göra liksom, när tågen ALLTID ska krångla. Resten av dagen vart väl ganska okej, förutom att jag vart så otroligt trött. Psykologin som alltid tråkar ut än fick jag verkligen kämpa för att hålla mig vaken. Pingisen på gympa sög också, eftersom att jag själv suger på det så sket sig allt x) Men trots allting så är dagen underbar eftersom imorgon drar jag till GÖÖÖÖÖÖTEBOOOOOORG! :D:D bara 2 lektioner imorgon sen är det bye bye stockholm! Så denna kväll har tillbringat med att kolla "det okända", skrivit en bokrecension till min otroligt sämsta bok och packat ofc! Nu blir det sängdax och växla några ord med fredde.

Men ni får ha det så bra här hemma! Jag kommer försöka blogga så mycket jag kan (;
PUSS PÅ ER!


en bild, tagen idag i skolan på billy, miccan, johanna & anna (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0