Fin besöket från Gbg kom idag ;)

Asså så jävla typiskt mig, jag höll på att missa tåget idag också ;O Hade ju prov idag med och det gick sådär. Känner mig inte speciellt nöjd, hade kunnat göra bättre ifrån mig känner jag..  men men får se hur det går. Resten av dagen har jag bara velat att den skulle ta slut eftersom då skulle jag och chatte in till stan och äta middag och hämta SEBBE! :D Men när vi hade slutat så så var klockan typ halv 5 så jag och chatte bestämde oss för att göra den matteläxa vi hade tills imorgon. Det vart mycket flum som vanligt, men vi blev faktiskt klara med allt ^^ När klockan var runt kvart över 5 så började vi dra oss mot tåget. Väl inne i stan så gick vi till tacobar och åt en varsin Mex-Mix, SJUKT GOTT! :D Efter det var det inte långt kvar tills sebbes tåg kom så vi gick raka vägen mot centralen. Vi lyckades tajma precis, för just som vi kommer till det spår som sebbes tåg skulle komma på så kommer tåget in ;D Blir alltid lika glad av att se honom komma gående mot en med det där fina leendet han alltid har. Första kramen är alltid lika varm också (a) Vi åkte hem direkt och här har vi druckit te ( som alltid (; ) och spelat tekken :D Imorgon ska sebbe med till skolan, ska bli nice fast tror inte att han tycker desamma, hähä eller? ;D Hajdoo!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0