En lång dag

Dagen började väl lite halv taskigt med att vi inte hade någon matte på morgonen. Detta innbärde att jag kunnat haft en längre sovmorgon -_- aja, var bara att bita ihop och ta sig igenom dagen igen. Efter skolan gick jag, johanna och aurora till tacobar och åt middag eftersom vi skulle tillbaka till skolan vid halv 6, då vi skulle vara med på öppet hus i skolan. Jag och johanna skulle snacka för vårt samhällsprogram (; vi hade faktiskt ganska roligt iaf ^^ Sen kom mamma och hämtade mig och johanna och körde även hem johanna (; När jag sen kom hem efter att ha vart i skolan från 10.00 till 20.00 så var jag as trött och så gick tiden bara så sjukt fort. Vipps så var kl tio och dags för finalen i Paradise Hotel. VAR SÅ SJUKT BRA ATT JACKIE OCH PATRIK VANN! :D speciellt jackie, en favorit hos mig dårå. Nu ska jag göra mig iordning för sängen och sen krypa till kojjs. Så Puss & Godnatt med er! 

Gbg på torsdag, börjar fan närma sig nu! :D läängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0