Det spökar i mitt rum

Vet ni vad?! Det spökar typ i mitt rum! :O Det har hänt flera gånger (dock med typ oregelbundna mellanrum) att jag vaknat en morgon och hör hur någon andas. Eller asså det låter typ som någon som sover och andas tungt.. Första gången det hände så trodde jag att det var jag själv, typ att min näsa eller hals lät konstigt när jag andades så tänkte inte så mycket mer med det. Men efter att detta upprepat sig så ville jag testa detta så dom senaste gångerna jag har hört ljudet så håller jag andan och håller för näsan för att vara säker på att det inte är jag själv som låter, och så otroligt läskigt nog så har andetagen fortsatt att låta precis som vanligt. Jag hörde även detta efter att jag vart på toa en morgon och sen kommit tillbaka till mitt rum. Jag kan inte säga att jag inte tror på spöken, samtidigt som en del av mig säger att det inte finns.. Iaf så är detta sjukt obehagligt.. vad är det annars som låter liksom?


Kommentarer
Postat av: chattelito

men hjäääääälp :O?

2010-02-03 @ 18:51:15
URL: http://elitsnack.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har också hört andetag hemma hos mig!! Då lät det precis också som att någon andades tugnt, som när man sover! Asläskigt :O

2010-02-05 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0