"Dags att säga hejdå"

Jahapp, då var dessa dagar här i Kungsbacka över för denna gång. Om sisådär 3 timmar sitter jag på tåget påväg hem till Stockholm, Vallentuna. Saknar er där hemma men som jag tjatat om under hela min vistelse här så vill jag inte åka hem. Tänker på allt skolarbete jag måste göra när jag kommer tillbaka.. och det säger ju säg själv.. kommer vara så drygt! Men som man brukar säga "sånt är livet" eller? Iaf, jag har inte så mycket mer att säga än att jag har haft det sjukt nice här, alltid lika trevligt (: Längtar redan tillbaka, & tillbaka kommer jag någongång i framtiden (; Mig blir du inte av med Sebbe, hähä =D

JUSTE, det ryktas om att Sebbe kanske kommer upp nästa helg och hälsar på och är med i skolan en dag osv (: Man får alltid hoppas på det bästa! (:

hejdå göteborg, hej stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0