Äntligen!

Måste säga att min dag idag vart otroligt nice! Skulle egentligen slutat 16.50 men eftersom vi har vart på DN idag på studiebesök så slapp vi det, :D När vi slutat där så åkte jag och fredde till centralen för att hämta ut mina biljetter till Gbg på torsdag! :D Som ni säkert läst i tidigare inlägg så mina biljetter som SJ skickat bara försvunnit i ingenstans. Vi fick dom aldrig och så den senaste veckan så har vi kämpat med kundtjänst, suttit i telefon kö i säkert sammanlagt 4-5 tim och jaa allt vi kunnat. Så ringde mamma en sista gång och då sa dom att vi skulle hämta ut återutskrifts biljetter på centralen. Så nu har jag ÄNTLIGEN biljetterna och jag längtar som fan tills på torsdag :) Nu sitter jag faktiskt och äter middag samtidigt som jag bloggar lite, haha. Fråga mig inte varför jag sitter här och äter. Om sådär en och en halv timma ska jag börja dra mig mot dansen. Jag hoppas att det ska bli lika kul som förra gången. Får inte glömma att det är final vecka i PH, inget jag vill missa (;

PUSS 


I<3PH


Kommentarer
Postat av: D

soooft :)

2010-02-01 @ 20:26:53
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0