Äntligen Sportlov!

Precis som rubriken lyder så har jag sportlov nu :D kom hem för ca 30 min sedan och nu ska jag börja packa för nästan en vecka på mitt kära landställe (: eftersom jag är en sista-i-minuten-person så har jag inte hunnit göra det än. Men åker inte först om ca 2 timmar så det är luuungt (; Idag kan jag väl inte påstå att det var en jobbig dag i skolan, då jag bara hade 2 lektioner och dessutom slutade tidigt. Däremot så gick det gick det dåligt på matteläxförhöret -_- asså jag tål inte matte, det suger verkligen så sjukt jävla hårt.. ska bli skönt och slippa det i 3an sen. Men en sak som jag dock blev glad över var att jag fick högsta betyg på en historisk roman bokrecension (a) och fick även MVG på media samhällsprovet också, som vi fick tillbaka igår :D Aja, nu är det lov och slut pratat om skolan! Jag måste börja packa nu, men orkar inte.. är så sjukt trött^^ Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0