älska roland! :D

04.00 till 04.13 är tillägnad Johanna Linder ;D



Kommentarer
Postat av: Felix

Han är fan min idol har dvdn hemma :D

2010-02-06 @ 15:52:19
Postat av: Johanna

Hahahaha "efter regn kommer soolsken... det tycker jag är så jättebra.." xD

Älskar förstasidan i hans danspärm också; "Min danspärm!" hahahaha!

2010-02-06 @ 19:20:42
Postat av: Irre

Till felx: haha jaa min också, har den filmen på dvd också ;D



Till Johanna: Hahahahah bästa! :D du ska få låna den filmen. ska försöka komm ihåg att ta med den (; älskar när du säger det där " efter regn kommer solsken. det tycker jag är bra, att det alltid finns hopp, en morgondag och så vidare" hhahah :D

2010-02-07 @ 14:57:04
URL: http://erikasundquist.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jaa gör det :D

gillar "Felix receptboxskrin" också "Det är jättebra det här. Här har du kötträtter det är grön, fiskrätter brun."

och "de är ju som vi, de är ju känsliga de också då. Det svåraste tror jag är att inleda en dialog, att man känner att man kan ge och ta och så... eller att de förstår vad man säger för det första då..." hahahahahaaaa :D

2010-02-07 @ 21:18:03
Postat av: Irre

hahahaha, jaa xD älskar roland, som sagt <333 :D

2010-02-07 @ 22:34:59
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0