Vilken tur jag har som har en så underbar familj!

Det må bli långtråkigt här uppe på landet utan några vänner och enbart familjen men att bara vara här, långt bort från vardagslivet och bara umgås med de personer som betyder mest är helt obeskrivligt skönt. Idag har jag haft en underbar lördag med min familj, absolut inget jag ska klaga på för det är inte alla som har det så bra som jag faktiskt har. Känner mig lyckligt lottad. Man inser bara inte det först vid just sånna här tillfällen, när livet är som mest beskymmer fritt och familjen är det enda umgänge man har.

Imorgon eftermiddag bär det hemåt till Vallentuna igen. Ser framemot dom fullspeckad dagarna som kommer här framöver och snart är det julafton också! :) Men nu älskade vänner, ska jag gå ner och borsta tänderna och sen lägga mig och läsa, Natti natti!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0