Måndag/Tisdag

Nu är det bara 2 dagar kvar tills det är julafton. Granen är intagen och påklädd och jag börja känna av denhär riktiga julkänslan nu. Älskar julafton, då massa släkt alltid kommer hit och firar jul och har det mysigt :) Älskar den känslan! Men iaf, dom två senaste dagarna, har precis som jag sa i förra inlägget, har jag haft rätt så mycket för mig. I måndags var jag först med Fredde på dagen och sen gick jag, han, Chatte och Nicklas på bio. Vi såg filmen "The town" som handlade om ett gäng bankrånare. Låter kanske inte så jättebra men den var sjukt bra och det tror jag att dom andra tre håller med mig om. Så det är en film jag rekomenderar er att se! (y) Igår var jag och Soffan med varandra på dagen. Vi gick ner till centrum och lämnade en väska på hennes mammas affär och sen satte vi oss på Biscotti och tog en latte. Det var ju så otroligt kallt ute igår, så vi kände att fördriva tiden på ett mysigt café med en latte och varandra var en riktigt bra idé. Och precis som alla andra gånger så har alltid mycket att prata om och tiden bara flög iväg. Runt 5 tiden drog vi hem till mig och var där tills vi skulle gå ner mot centrum och ta tåget för att sedan äta middag i stan med Elli, Sabina och Emelie. Även den middagen vart lyckad. Vi hade det sjukt trevligt och det kändes skönt att ha alla gamla vänner samlade sådär (: Efter det drog alla hemåt förutom jag som följde med Soffan hem, där vi kollade på film och åt godis. Gick sedan hem i -20 grader som tydligen skulle kännas som -27 grader, burrr. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det löser sig alltid, haha. Bye bye!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0