December är här!

Torsdagkväll. Och nu är vi inne på december månad, vilket innebär att nedräkningen till jul verkligen är igång. Det är verkligen vinter utför fönstret och jag känner att man börja komma lite i stämmning. Imorgon är det fredag och sen helg igen. Veckan har verkligen gått jättesnabbt, nästan läskigt snabbt. Men det ska som alltid bli väldigt skönt med helg igen :) Har helgen fullbokad med massa roligt, så det ska bli kul. Självklart ska jag sova lääääänge också! (a) Iaf, igår skrev jag inget av den anledningen att jag pluggade hela kvällen, hade ju religionsprov idag som jag tycker gick rätt bra, känns det som iaf. Igår var även en liten speciell dag för mig och Fredde. Det var nämligen den dagen för 2 år sen som vi blev tsm. Okej, vi är inte tillsammans längre men båda känner att det är ett datum som betyder väldigt mycket, så vi kallar det för "våran dag". Detta "firande"vi genom att, precis som dom gamla tiderna, går till Täby centrum efter skolan och äta glass på det stället vi alltid åt på förr. Hehe. Trevligt var det. Sen gjorde jag lite andra ärenden och sen var det dags att åka hemåt. På 64an sen mötte jag Soffan, och som vanligtn är vi ses så har vi massa att snacka om. Även om det inte fanns jättemycket tid så var det skönt att träffa henne och snacka lite (: Resten av gårdagen vet ni redan vad den gick ut på. Men idag då? Skoldagen var inge speciell, så finns inte så mycket och säga om den förutom att det var prov, som gick hyffsat bra om jag ska gå på magkänsla. Hela eftermiddagen ahr jag ägnat mig åt att umågs med min vän Robin. Precis som alla andra gånger så hade vi det lika trevligt som vanligt. Allt vårt drivande med varandra hit och dit, slutar alltid med skratt och det är är verkligen kul att umgås med honom. Är glad att vi lärt känna varandra Robin, verkligen :)

Men nu hade jag tänkt att tvätta bort mitt spackel för att sen ringa och prata lite med världens bästa Fredde för att därefter sova. Ha det bra, & godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0