:'(

Igår var det utgång som jag såg fram emot men som senare slutade med att det blev en av dom värsta kvällarna i mitt liv, på väldigt länge. Vad som hände tänker jag absolut inte gå in på här men för att få ut lite tankar så tänkte jag skriva av mig lite. Jag skulle kunna sammanfatta kvällen med ett enda ord.. svek. Man tror att man känner en person som sen visar en sida som man aldrig trodde existerad. Bland det viktigaste här i livet är ärlighet. Jag kan inte säga att jag varit ärlig alla gånger, för alla ahr vi ljugit någongång. Men ibland kan sanningen vara så otroligt jobbig att man kanske skyddar den med att inte vara ärlig. Jag vill vara ärlig, och jag tillåter inte att någon trampar på mig på det där sättet som du gjorde igår. Jag har aldrig varit med om att någon bedragit mig så hårt som du gjorde. Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna förlåta dig, vi är tillbaka på noll. Allt vi byggt upp, har bara rasat och är inte mer än små bitar som när som helst kan flyga med vinden om du inte bevisar att jag kan lita på dig igen. Även om jag förlåter dig, så kommer jag aldrig kunna lita på dig lika mycket som jag gjorde innan, och det vet du. Det är förstört.. ett litet förlåt kan inte hjälpa dig i denhär situationen. Om du vill vinna tillbaka mitt förtroende så får du kämpa. Jag känner mig förstörd pga dig. Och jag har sårat en annan person som aldrig skulel vilja mig nått illa, helt i onödan. Jag sitter i en väldigt konstig situation som du satt mig i, eller du har iaf gjort det värre. Jag har så otroligt svårt att acceptera och ta åt mig av det du säger om hur mycket jag betyder för dig, det är bara ord utan betydelse för mig nu, och det tror jag du förstår. Jag kanske är hård nu, men jag mår verkligen skit för det som hände igår och jag vet att både du och en annan person gör det med. Jag kommer aldrig förstå varför du gjorde som du gjorde.. hur mycket du en försöker förklara det så kommer jag aldrig förstå.. varför? Jag hoppas du förstår att du har satt väldigt mycket på spel nu, för nått så idiotiskt som du ändå säger inte betyder nått. Jag hoppas att det var värt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0