Studiedag

Idag var det alltså studiedag, eller förlåt.. projektdag som min handledare hade sagt. Om hon fick bestämma skulle vi plugga 24 timmar om dygnet.. -_- Alla andra fick vara lediga men min handledare sa att vi absolut INTE var ledig, för vi skulle som sagt jobba med projektet. Perfekt när skolan är stängd osv, SMART! Men eftersom att jag var så duktig och arbetade med projektet igår så kunde jag vara ledig idag. Jag tillbringade alltså min lediga dag först med att sova till 12. Sova är fan det bästa som finns <3 Runt halv 4 tiden tog jag bussen till Robin och var hemma hos honom i några timmar. Runt halv 8 åkte vi hem till mig och var här i några timmar. Så med andra ord så har jag haft en gnaska lugn dag tillsammans med Robin som också hade studiedag :) Alltid lika trevligt! (: Så jaa, det var väl på ett ungefär det jag gjort idag och imorgon har jag sovmorgon eftersom jag inte har någon filmkunskap och börjar därför 11.35, narre som Kasper hade sagt! På tal om ingenting, så kom mamma hem med Idol final biljetterna idag också. Asså ni fattar inteh ur glad jag är att jag och Elli äntligen fick tag på Idol biljetter och dessutom på Jays fan-läktare! :D Jag är sådär, lagom taggad! Måste erkänna att jag faktiskt längtar! Är 4 året i rad som jag och elli går på Idol finalen tillsammans, har liksom blivit lite av en tradition vi har, precis som att gå till Ica på Julafton innan kalle anka :D haha. Så jag ser fram emot fredag och en vecka som inte innehåller något prov, yeeey! Men nu ska jag göra mig iordning för att hoppa i säng och läsa klart en bok som ska vara klar tills imorgon. Natti Natti!



Kommentarer
Postat av: elli

woo taggad :D :D :D

2010-12-07 @ 11:12:37
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0