Så var man hemma igen.

Nu är jag alltså hemma efter en så jävla galen men underbar skidresa! Trots att det varit rena kaosen vissa stunder och hänt massa sjuka saker så har jag haft sjukt kul med massa skratt! Nu sitter jag helt ensam i mitt hus eftersom att min familj åkt till landet! Känns konstigt när dom åker dit precis när jag kommer därifrån, hehe. Jag kan ju inte säga att jag har speciellt kul nu, är skit trött efter dessa dagar med alldeles förlite sömn, haha. Jag tror att Nicklas skulle komma hit och hålla mig sällskap annars får jag försöka ragga upp nån annan som vill hålla mig sällskap för att vara ensam såhär, efter att ha varit omringad och massa människor dom sesnaste dagarna, så känns det ganska tomt. Men men det löser sig. Vilket fall som helst så jag har haft det bra, minnesvärda dagar. Tack till Chatte, Nicklas, Hugo, Björn, Marcus & Hoppe för en galet bra liten skidresa!

Btw, har inga direkta planer för nyår, PAAANIIIIIK!




En bild från vistelsen i Kilafors/Järvsö. [mer bilder kommer]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0