Nödvändig dag?

Det som var bra med idag var att jag inte hade någon filmkunskap vilket innebar, precis som jag nämnde igår, att jag började 11.35. Så när jag kommer till skolan, och har hetts läst det sista i boken som skulle vara klar tills idag, får ja reda på att vår svenska lärare inte var där idag.. kul. hade kunnat tagit en ännu längre sovmorgon liksom. Men nu var det som det var och vi fick dessutom någon annan uppgift vi skulle jobba med men tror knappast att nån i klassen började eller jobbade med den. Typiskt SP08, ;) Ahapp, så var det bara en lektion kvar sen slut. Historia.. bästa lektionerna på hela veckan...not. Asså jag blir seriöst emo av att gå på hitoria- och samhällskunskapslektionerna, det är verkligen så otroligt jävla tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men snart är terminenslut och det är jullov, sen är det bara en termin kvar så slipper jag förhoppningsvis dom två ämnen. Jag behöver verkligen jullov nu, ska bli så enormt skönt. Längtar till jul också, och den julkänslan man får när jullovet är igång (: Men snart så! På projekttiden jobbade vi som vanligt med vårt projektarbete, och det flyter på bra. Om en vecka ska rapporten in för granskning, vilket betyder att tiden håller på att rinna ut men det känns som att vi har läget under kontroll. Fick ganska mycket gjort idag, kändes det som. Så om det var en nödvändig dag i skolan kan man ju disskutera, skulle säga att det kanske var bra trots allt.

Efter skolan mötte jag upp Robin på tåget och vi drog hem till mig. Var ju så himla länge sedan jag träffa killen (igår) ;) Men ska inte klaga, för vi har det alltid trevligt. Haha känns som att jag säger det hela tiden, haha. Men men, nu ska jag gå och lägga mig för känner att mina ögon håller på att falla ihop. God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0