Julloooooooov!

ÄNTLIGEN JULLOV! Känns så otroligt skönt och vet att nu är man ledig enda fram till 10 jan, dock låter det bättre om man säger tills nästa år, haha. Vi hade bara avslutning i skolan idag och sen slutade vi runt 11.00. Jag åkte direkt hem och det första jag gjorde var att först äta nått, då jag inte hann äta nå frukost på morgonen, sen slocknade jag i sängen i ca 2 tim. Att sova nu på lovet är något jag verkligen ser framemot. Att slippa ställa klocka på 06.00 och verkligen plågas med att ta sig upp, för det är ärligt talat det som är bland det jobbigaste med att gå i skolan. Jag är verkligen ingen morgon-människa, det vet alla som känner mig, älskar att sova, och länge! (a) Och för att tagga ner och ta det lungt efter en termin nu, så känns det bra att börja med en helg här på landet. För det just här jag befinner mig, på mitt älskade landställe i Kilafors. Även fast jag helst av allt hade velat ha med mig något typ av kompis sällskap så känns det ändå skönt att bara få ta det lugnt och umgås lite med familjen, inte blivit så mycket av det på senaste. Men nu tänkte jag gå och mysa lite med min vovve som ser så otroligt söt ut som somnat i min säng, Goddi Natti!




nån bild jag tog här på landet förra vintern (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0