JAAAY VANN!

Igår var det alltså Idol final och jag och elli var på plats i Globen precis som dom senaste 3 åren på finalerna ;) Det var helt otroligt grym kväll och det bästa av allt var att Jay vann hela skiten! :D Vi hade platser på Jays fan-läktare vilket gjorde allt ännu bättre eftersom att alla runt omkring oss var lika galna i Jay som vi. Han var så jävla bra live, man fick rysningar över hela kroppen så fort han sjäng den första tonen, fy fan vad bra han är/var! När bekskedet om att jay var den som vann, flög jag upp från min plats och hela Globen fylldes av jublanden och applåder. Sen måste jag säga att när Jay sjöng Madonnas låt Like a Prayer, obeskrivligt härlig känsla. Asså han gör det så sjukt jävla bra! Och sen när hela Globen ställde sig upp och applåderade hur länge som helst efter att sjungit klart låten, var en mäktig känsla. Tänk att stå där ensam och folk bara hyllar en. Måste kännas otroligt underbart. Men måste säga att Minnah var jävligt bra också :) Men om jag ska sammafatta kvällen så var det helt underbart bra, både att se finalen live i Globen men också att umgås med världens bästa Elli. Detta har ju blivit en tradition för oss då det var fjärde året i rad som vi kollade i globen och fler ska det bli! ;)



Kommentarer
Postat av: elli

älskar våra traditioner :)

2010-12-14 @ 15:49:25
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0