firande hit och dit

Jag har märkt att jag är ganska dålig på att uppdatera här på helgerna, men det har sina förklaringar. Man vill ju inte sitta inne på helgen, mycket som händer då liksom. Och precis så har det vart hela denna helg. En helg full med roligheter. I fredags var det överrasknings middag för Chatte som henne mamma planerat sedan länge tillbaka. Egentligen fyller Chatte år i oktober men överraskningsmiddagen var alltså i fredags. Det var sjukt trevligt med massa mat osv. Hon blev lite paff när vi som var där hoppade fram. Hon hade inte en aning om detta, och speciellt inte att vi alla skulle vara där, haha :) När jag åkte hem därifrån så var jag så otroligt mätt, och hade så sjukt ont i halsen och kände verkligen att jag höll på att bli förkyld. Men det var en trevlig kväll! Så var det lördag. Det var snack om att flera skulle dra ut denna kväll men det slutade med att vi var ca 3 st som ville dra ut. När alla bangade så blev man ju lite otaggad, plus att jag är förkyld vilket inte gjorde saken bättre. Så jag bestämde mig för att vara hem, tills Lisa övertalade mig om att följa med ut och fira Jeanette så jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning för en kväll på krogen. Jag mötte upp dom vid östra och sen drog vi till en klubb som hette Metro. Vart en sjukt roligt kväll trots att jag från början var lite otaggad och kände att jag bara borde vila eftersom jag var förkyld men jag ångrar inte att jag följde med! En annan sjukt rolig grej var att när vi sitter i soffan och har köpt varsin drink osv. så får jag syn på två killar som jag känner igen och i samma sekund så kommer jag på vart, det var två norska kompisar som jag träffa på Kreta i sommras! :D Så jag gick fram till dom och dom blev väl lika paffa som jag men tyckte att det var sjuk kul dom med :D Asså världen är så otroligt liten. Asså av alla klubbar i Stockholm så går dom till den som vi var på och att dom dessutom bor i Norge egentligen gör allt ännu mer chockerande :D Det var iaf jävligt kul och se dom igen, och dom var med oss hela kvällen också (:  Kvällen slutade med att Nicklas, den snälla person som han är, mötte upp mig på nattbussen eftersom jag inte ville åka hem själv. Och jag tror jag talar för alla tjejer när jag säger att det gör vi helst inte. Så han han var snäll och följde med mig hem. Han sov såklart kvar här och båda somnade ganska fort. Dessutom var klockan runt 6 när vi somna, haha. Med andra ord, en vanlig tid som man kommer hem efter en kväll på krogen. Eftersom att vi somna så sent så blev resultatet av det att vi vaknade klockan 14.30! :O Panik. hela dagen är verkligen förstörd om man sover så länge. Men jag tycker endå att just denna söndag gjorde det inte så mycket eftersom att vi har studiedag imorgon, och är där med lediga (: yey! Resten av denna söndag, som förövrigt är andra advent, ska jag nog bara ta det lugnt och kolla beck osv.
Så med det så önskar jag er en fortsatt trevlig kväll!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0