En vecka att se framemot!

Så var man hemma igen eller okej.. har vart det i några timmar nu, men känns skönt iaf. Hela den här kvällen har jag ärligt talat inte gjort något alls, vart ganska trött efter en bilresa så har bara tagit det lugnt. Är fortfarande väldigt trött, så tror det blir att antingen sova eller att lägga sig och kola på någon film. Det tråkigaste med att kolla film nu är att jag har sett alla mina filmer typ 5 miljoner gånger, känner att jag behöver fräscha upp förrådet lite, haha. Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva än att imorgon skulle jag,Fredde, Chatte och Jocke haft en liten julmiddag men självklart är det något som kommer ivägen så nu blir det inte av. Får se om vi som fortfarande kan hittar på något kul av dagen istället. Vilket fall som helst så ska jag vara med Fredde :) Nu är det inte långt kvar till julafton heller! :D Sedan är jag sjukt taggad på den lilla skidresan upp till mitt landställe med massa underbara människor den 26 dec! Kommer bli jävligt kul! Sedan är det en trevlig middag i stan med världens bästa tjejer, Elli, Soffan, Sabina och Emelie på tisdag :) Ska bli mysigt att ha hela gamla tjejgänget samlat igen. Sist men inte minst får jag inte glömma att jag ska träffa älskade Trixie på torsdag. För er som inte vet vem hon är så är det en vän från Kreta som är i Stockholm och hälsar på så även det ska bli trevligt :) Som ni märker så har jag en bra vecka att se fram emot! :D Ha det bäst ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0