But life goes on.

Som ni sett i det tidigare inlägget så har jag inte mått sådär otroligt bra, rent psykiskt dom senaste dagarna och det är anledningen till den dåliga uppdateringen. Har varken haft nått att skriva eller haft någon ork. Men idag känns det bättre då jag och personen som inlägget var tillägnat har pratat och fått saker och ting på plats, dock finns det otroligt mycket kvar att bygga på. Jag har gett dig en chans att ställa allt till rätta, men jag har inte förlåtit eller börjat lita på dig igen. Det kommer att ta tid och det vet du om. Men men, nu var det inte det jag hade tänkt skriva om hela dethär inlägget.

Nu är det bara 1 skoldag kvar i innan det är avslutning och dags för ett jullov! :D asså det ska bli så sjukt skönt och jag har massa roligt inbokat! Känns som att detta lov verkligen behövs, fast så säger man om alla lov, dom är verkligen behövliga! :D btw, idag hade vi matte C prov.. och jag säger bara en sak, får jag inte G på det här kommer jag bli emo.. seriöst håll tummarna för mig! Får reda på svaret imorgon.. usch.  Dagens höjdpunkt var efter skolan då jag var med sötungarna Soffan och Kasper, (: <3 Och på tal om ingenting så måste jag säga till alla er som följer PH, fy fan vad underbart att Erik och Lin är final! Hoppas dom tar hem hela skiten nu (; Jaja, slut pratat för idag, nu är jag typ mega trött och ska gå och göra mig iordning för sängen så jag får lite sömn. Hoppas på att Hugo, som för övrigt tog körkort idag, tar bilen så jag får skjus till skolan, yey!
Godnatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0