Packat och klart.. Kreta here we come!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått min packning iordning och även duschat så att jag är fräsch och fin :D Man får bara ha 15 kg bagage och 5 kg handbagage och min stora väska väger precis 14 kg, iiih.. på gränsen där asså! Fick ta en extra väska som handbagage men det ska nog lösa sig. För ärligt talat, vi ska vara borta i 2 veckor.. hur fan hade dom tänkt sig med bara 15 kg!? Vem orkar stå och tvätta massa när det är semester liksom? Inte jag iaf. Men nu är iaf klart allt så nu är det bara att vänta in dom 7 timmar som är kvar. Dock är det ca 5 timmar kvar tills Anna och hennes pappa som ska skjusa oss, kommer och hämtar mig. Borde egentligen försöka få mig lite sömn men vet att jag kommer vara för spänd för att sova.. resefeber även kallat. Men jag måste nog göra ett försök snart iaf. Men innan det ska jag ringa Sebbe för att höra hans röst sista gången på 2 veckor. Kommer sakna han och alla andra här hemma massor också. Men Alicia kommer att ha med sig sin lilla mini dator och det finns internet på hotellet så jag kommer nog höra av mig lite då och då, när tiden finns. Håll ett öga!

Men kära läsare, ni får ha det så himla bra här hemma, för jag ska ha det bäst och njuta av varje sekund på Kreta! Ses om två veckor! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0