Onsdag

Nu har halv första veckan i 3an gått och det har gått fort, måste jag säga. Denna vecka är ju lite speciell också eftersom att vi inte riktigt börjat med allt än, bara lite lätt liksom. Men jag antar att allt bli värre snart. Hade även min första matte C lektion idag, och jag säger bara en sak.. jag kommer typ dö. Kommer bli en tuff utmaning för någon som är dålig i matte, jag snackar såklart om mig själv, haha. Men klarar jag den så kommer jag vara stolt över mig själv :D Iallafall, dagen i sig har inte vart speciellt jobbig (men det är ju ingen) och det har heller inte vart något speciellt. Så egentligen har jag inget att skriva om denna dag. Kan istället uppdtaera er om att min helg är proppad känns det som. Ska träffa lite folk från Kreta, så det ska iaf bli sjukt underbart :D Så jag klagar inte. Sen känns det faktiskt bättre att ha massa planerat än att inte ha någonting planerat, tycker ni inte? (;

Asså jag har världens underbaraste mamma, på alla sätt, inte bara för att hon avr extra snäll idag utan för att hon verkligen är det. Iaf, jag fick två parfymer av henne idag, en britney spears parfym och en cindy crawford parfym och båda luktar faktiskt gott (: cindy parfymen var egentligen till henne men hon gilla den inte så jag fick den, hähä. Jag som var stort behov av parfymer, då alla mina hållerp å att ta slut, så det passade kanon med lite påfyllning idag :D Men nu gott folk ska jag nog hoppa till sängs, är sjukt trött. Godnatt puss!


Parfymerna jag fick idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0