Livet (y)

Så sitter man här igen, en söndagkväll. I högtalarna dunkar massa bra musik och det är första gången, en SÖNDAG, som jag känner att jag verkligen gillar livet. För det är precis så det känns. Just nu känns allt så bra med skolan, och allt annat också, tummen upp för det :D Imorgon börjar dansen också, vilket jag verkligen ser fram emot eftersom att jag saknat den så sjukt mycket under sommaren! (: vet att mina dansvänner håller med mig om det också! Ska bli kul! För övrigt så har jag haft en bra helg. I fredags, som ni vet, shoppade jag efter skolan med Johanna, Anna och Alicia och sen på kvällen hade jag en chillkväll med Jocke, Fredde & Johanna (y) Igår var en lång med väldigt trevlig dag. Jag var i Norrtälje hela dagen och träffade Simon och även Jakob och tre andra norrtälje grabbar (; Jag kom dit vid halv 5, så först visade Simon mig runt i Norrtälje och så gick vi och snacka, sen drog vi åt pizza, och sen hem till honom där sen alla dom andra dök upp ;) Väl där blev det film. Jag åkte hem med sista bussen som gick vid 1 och var hemma vid 3 tiden ^^ Jag höll dock på att frysa ihjäl när jag åkte hem, hade bara en tunn skjorta och det var typ 8 grader ut! ;O Helt sjukt vad fort hösten nådde Sverige! Jag vill ha sommar!! Men iaf, jag hade det väldigt trevligt igår och det var kul att träffa både Simon och Jakob igen! :)

Idag har det vart en ganska lugn dag. Eftersom att jag la mig så sent igår så vaknade jag även sent. Så jag har bara vart hemma. Träffade Sabina en stund, vi gick bla. och solade solarium, måste ju bevara kreta brännan, haha. Vi fick massa itd att snacka också, eftersom vi inte setts på länge så hade vi en del att prata om. Hatar att jag inte träffa henne så ofta längre, vi som var så tajta för några år sen! Men det är nått vi får jobba på. (:

Men nu ska jag nog börja göra mi iordning för att hoppa till sängs, så Godnatt gullungar!



bjuder på en egobild från igår, hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0