Jag vill tillbaka till Kreta nu...!

Jag är nu alltså hemma från världens bästa resa med underbaraste tjejerna! Vi kom hem tidigt i lördags, så jag har vart hemma 2 dagar nu och vilat upp mig. Men jag kan ju bara säga att jag har haft det så otroligt jävla bra, bland det bästa jag gjort hitills i mitt liv! Har träffat så mycket roligt och trevligt folk får olika delar av världen :D Och nu dom här dagar hemm har jag ägnat mig åt att längta tillbaka.. jag hatr så ångest. Sitter och lyssnar på alla låtar som påminner mig om Splendid och hela resan, tittar på alla 2000 bilder som vi tagit.. och jag vill bara ta nästa flyg tillbaka! Eller jag skulle gärna uppleva dom här 2 veckorna igen, om det gick. Men nu är jag i kalla och tråkiga Sverige, och får helt enkelt nöja mig med tanken att det är ett minne för livet! :D Jag ångrar ingenting, är så sjukt glad att jag fick följa med er, Johanna Anna och Alicia, Tack! Har vart så underbart att vara med er. Jag hoppas att vi kan åka tillbaka nästa sommar och kanske ta med oss fler, och såklart möta alla vi lärt känna, skulle vara så sjukt roligt! Stort tack till alla som var med och gjorde dom här två veckorna till dom bästa! Vissa av er kanske jag kommer se igen men andra dröjer det nog ett tag! Men ni alla är bäst och jag saknar er allihop! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0