Så var det helg

Nu är det fredag igen och en vecka sedan vår hemresa från Kreta tog sin start. Vid denna tid för en vecka sen så så satt vi på bussen som skulle ta oss till flygplatsen, och jag kommer ihåg känslan.. ångesten av att lämna det underbara stället. Det kändes som om vi bodde där och att det där var mitt liv, så jag kommer ihåg att det var en skit konstig känsla att sätta sig på planet och se hur kreta försvann längre och längre bort. Men nu har det alltså gått en vecka och jag längtar fortfarande tillbaka dit. Alla människor och värmen! Fina minnen som jag kommer bevara livet ut.

Men om vi ska prata lite om hur min dag sett ut så började den kanske inte på bästa sättet, då jag råkade försova mig och fick stressa. Men turen som jag hade så var min pappa hemma som kunde skjusa mig till tåget så jag hann. Skoldagen däremot gick helt okej, rullade på precis som dom andra dagarna denna vecka. Efter skolan var jag i Täby centrum med Johanna, Anna & Alicia och shoppade lite (: Fick med mig lite hem, bild längre ner! Nu är jag med dom bästa killarna Jocke och Fredde :D Vi väntar på att Johanna ska komma hit också! (:

Innan jag avslutar detta inlägg så måste jag bara berätta att jag känner mig så sjukt vuxen nu, eller det märks verkligen att den viktiga framtiden närmar sig fortare och fortare. Idag ställde jag mig i bostadskö och igår fick jag röstkortet för valet den 19 sep. Även om tiden går fort, så gillar jag det. Känns som om att jag har en spännade tid framför mig! Tror att dom flesta håller med mig (: Men nu ska jag umgås med mina vänner här och njuta av helgen!

BYE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0