Blandade känslor

Nu är det inte alls långt kvar tills min tågresa hem till Stockholm börjar. Ca 2 tim kvar. Det suger verkligen, jag hatar att sitta och vänta in tiden. Dessutom vill jag stanna längre. Fast samtidigt, även om det suger att åka ifrån Sebbe och allt här så har jag nått väldigt roligt att se framemot när jag kommer hem. Kreta på fredag! :D Längtar verkligen, men vill fortfarande inte åka härifrån. Skit jobbig känsla. Men nu någongång måste man ju åka hem liksom, vare sig man vill eller inte. Världen är bra orättvis ibland. Men jag har iaf ahft det hur bra som helst här. Som alltid. Alla underbara människor och underbaraste av dom alla, Sebbe. Hatar att åka ifrån honom. Kanske inte sitter och står gråter nu men jag VET, att tårarna kommer att krypa fram. Så mycket känslor. På tal om honom, just nu ser jag att han har somnat i sin säng med min parfym i handen, hur gulligt är inte det? :D Ser iaf ur gulligt ut! Man kanske ska hoppa dit och sno en kram eller två, hehe. Tänkte att jag skulle skriva lite här innan jag åkte och nu har jag gjort det så ha det så bra så länge, så får vi se om jag hör av mig här när jag kommer hem. Är hemma ganska sent så får se om jag orkar. Bye bye!

Kommer sakna dig söto!
BTW! Som ni ser så är Sebbe brunett nu, han gjorde även slingor idag, skit snyggt! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0