Älskade Stockholm

Nu har jag alltså tillbringat en hel dag här hemma i Stockholm. Känns som att det var längesedan nu. Även om jag sagt att Göteborg är bättre än Stockholm så kommer det alltid vara "Stockholm i mitt hjärta". Men om vi nu ska prata lite om hur min dag har varit så kan jag börja så att, jag och fredde vaknade ganska sent, runt halv 1 tror jag det var. Fredde mötte ju mig igår i stan när jag kom hem så han sov sen kvar här. Saknat honom väldigt mycket också så det var kul och träffa honom igen. Vi sega fram tills han skulle åka iväg och träna vid 4 tiden. Jag duschade, gjorde mig i ordning och tog det bara lungt framför datan med att lägga in massa bilder från Göteborg på datorn osv. På kvällen åkte jag, Chatte, Johanna, Jocke, Alex och Nicho in till stan för att äta middag. Eftersom att Kungshallen erbjuder allt möjligt så fick det bli där. Hade inte träffat Alex på jag vet inte hur länge. Sedan avslutningen tror jag det var, helt sjukt iaf! Så det var kul och träffa honom igen, båda blev hur glada som helst att se varann igen (: När vi ätit klart så skulle Alex och Nicho på bio så jag, Jocke, Chatte och Johanna gick till Gamla stan och satte oss på ett fik. Det är så jävla mysigt i stan på kvällen, med allt folk och belysning, vattnet, jaa allt! Så där satt vi och fikade lite. Och efter det åkte vi hemåt allihopa. Nu sitter jag här och känner att jag borde sova eftersom att jag tror att jag inte kommer kunna få så mycket sömn imorgon, dels för att jag endå ska upp runt 3 tiden på natten, alltså nästan ingen idé att lägga sig och sen för att jag kommer ha sjukt mycket resfeber! :D Men men, får se hur det blir. Imorgon blir det iaf till att packa och hoppas på att jag lyckas packa inom 15 kg, lite små nervöst att jag inte ska klara det när vi ska vara borta i 2 veckor liksom. Men det löser sig nog det med. Ska bli så sjukt kul, LÄÄÄÄÄÄNGTAR!  GOD NATT!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0