Åh så var helvetet igång igen..

Nu har skolan börjat igen, idag var första dagen och jag gillar det inte! Visst, vi har fått ett as bra schema som inte alls verkar jobbigt, men jag tror att kurserna vi kommer göra kommer ta massa kraft.. Fast mitt, johannas och chattes projektarbete kommer bli roligast! För vi ska nämligen ha om Titanic :D hur kul låter inte det liksom? Vi har planerat att åka till London och gå på Titanic museet (: Hoppas det går som enligt planerna för det vore sjukt skoj. By the way, skoldagen idag var inte så jobbig eftersom att vi inte hann börja med något ordentligt just idag, däremot imorgon tror jag allt drar igång. Efter skolan var jag först med johanna, anna, alicia och fredde i täby centrum ett tag, sen gick jag och fikade och shoppade lite med Soffan :D Har inte träffat henne på länge så det var riktigt mys (: Vi hade mycket att prata om! Kvällen har jag ägnat mig åt att sitta här och sörhja över att jag längtar tillbaka till Kreta! Lyssnat på alla låtar, kollat på bilderna flera gånger om och pratat med massa folk som vi träffat där nere (: Asså jag vill bara tillbaka dit nuuu.. orkar inte med sverige och skolan. men jag hoppas att det blir ett Kreta 2011, och att så många som möjlligt från kreta gänget kan ses där igen :D

Men nu har jag lovat att ringa Simon, som jag lärde känna där nere faktiskt, så ska göra mig iordning för sängen och sen prata lite med honom och sen sova, Så bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0