You're blind.

Jag vet inte vad det är som hänt/händer. men nått är fel, jag känner det. Varför? Det är bara du som kan svara på det. Jag försöker, och jag försöker igen, men ingenting hjälper. Jag försöker prata med dig, men det känns precis som om det åker in i ena örat och ut i det andra. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har försökt allt. Och det är som en klump i magen som jag bara vill få bort. Men du verkar tycka det är oviktigt, eller du kanske inte ens bryr dig, eller är du bara så blind att du inte märker eller ser något? Om det fortsätter såhär vet jag inte om jag orkar, ledsen men så känns det. Jag är ledsen. Eftersom du inte verkar bry dig när jag försöker annars, så kanske det finns ett litet hopp om att du läser det här och kanske iaf låssas bry dig. Och om du vill ha mig kvar så är det på tiden att du öppnar ögonen och försöker se det jag ser.

Du sårar mig, och du vet inte ens om det.. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0