Try sleeping with a broken heart.

Som dom flesta vet så hände en sak igår som jag inte helst inte vill prata om. Fick 2 timmars sömn natten till idag just på grund av det som hände. Som rubriken lyder. Det är omöjligt. Speciellt när man gråtit tills man är alldeles tom och ögonen svullna och sprängd röda. Men till slut lyckades jag få 2 timmars sömn iaf. Och idag har det vart jobbigt. Har känt mig svag, trött och tom hela dagen. Gympan var väl den som gjorde att jag inte bröt ihop helt och hållet idag, eftersom den var sjukt kul. Men tankarna har ändå jagat mig hela dagen. Och har kännt att tårar vart på väg flera gånger. Kan inte kontrollera det. Det gör så fruktansvärt ont. Nuet är jobbigt men framtiden känns nästan ännu jobbigare. Vad kommer att hända nu? Omöjlligt att veta, och den omöjligheten gör verkligen ont. Men jag ska säga en sak, jag hade aldrig klarat det utan alla personer som stöttar mig i det här. Jag tror inte ni förstår hur mycket det betyder att ni gör det. Kan inte tack er nog. Ni som ska ta åt er vet om det och hoppas att ni gör det också, varje person. Igår när allt var som värst och jag inte ens kunde andas pga av alla tårar och panik så var det en person som verkligen hjälpte mig, Robin. Denna kille är en av dom personerna som verkligen betyder allt för mig, för så många gånger som han hjälpt mig och fått mig på fötterna igen, alltid funntis där.. obeskrivligt. Hade inte du lugnat ner mig, vet jag inte vad jag hade gjort. Så, Tack för att du finns Robin, jag älskar dig.

Men nu är är jag klar med allt plugg och skrivande här på bloggen så ska nog försöka få mig lite sömn.
Godnatt och återigen tack till alla er som stöttar mig, det betyder, ni betyder.




S<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0