Projekt - Kortvuxenhet är nu över.

Idag hade vi alltså vår redovisning av vårt projekt om kortvuxenhet. Vi visade alltså upp den film vi hållt på med nu, som jag skrivit mycket om här på bloggen, för först gången. Okej, några folk utanför skolan har fått se filmen, men men, ni förstår vad jag menar. Iaf, jag tycker att det blev bra, trots hård konkurrans ;D Så det var väl det jag ville säga om själva redovisningarna. Annars idag lagade vi mat på Måbra lektionen och brandlarmet gick igång i slutet av psykologin. Hahah^^ Efter skolan var jag med min soffan (: Även om jag typ däckade hos henne, då jag var så sjukt trött, så var det trevligt den stunden som jag var pigg. Suger verkligen att vi träffas så sällan nu, vi som fått en sån bra kontakt det senaste året som gått. Vi får försöka att hålla det så gott det går tycker jag, eller vad säger du soffan? Aja whatever, nu måste jag plugga lite ryska glosor och sen blir det sovdax, Natti natti!


Kommentarer
Postat av: sofie

lite seg vid datan den senaste veckan så läste detta först nu men vi får som sagt bara försöka vara duktiga och se till att ses. det blir säkert skitbra. (: jag älskar dig,

2010-04-20 @ 18:19:40
URL: http://kaspersflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0