Påsklovet

Hej kära vänner! förlåt för att jag vart så dålig på uppdatera här under lovet men jag har inte haft den orken då vart, som ni redan vet, hos sebbe i kungsbacka hela lovet (: Men var inte ledsna, jag ska berätta om veckan iaf. Ska försöka göra dagarna så kortfattade som möjlligt (;

Måndag 5/4: Den dagen jag anlände till Kungsbacka. Senaste gången jag skrev något så var det då så ni vet lite om resan och att jag var taggad för ett bra lov där, och som det också blev. Denna kväll umgicks vi bara och åt donken mat och kollade film (; myys!

Tisdag 6/4: Om det var någon dag som var lite seg så var det denna dag. För det första så var vädret inte det bästa och vi tog det bara lungt denna dag, med att sova och kolla film osv. (: men även om dagen var som den var så tycker jag inte att den var tråkig eftersom jag var med min bästa sebbe, och njöt bara av att få vara där hos honom och på en plats jag trivs otroligt bra på. (: så klagar inte :D

Onsdag 7/4: Denna dag var det planerat att vi skulle träffa sebbes mormor men planerna blev ändrade, så det flyttades en dag framåt. Så denhär dagen åkte vi in till kungsbacka och gick runt och kolla och åt glass på kungsmässan. Vädret var underbart också! Typ sommar vänder :D passande med en glass, hähä. När vi satt där och åt så kom Semih och någon annan kille, som jag inte träffat förut. Minns inte vad han hette heller, *pinsamt* (a) Men följde iaf med dom hem till honom och väntade medans semih duschade. Kastade lite pil osv ;) Sen drog sebbe, jag och semih ut och träffade tommy och nån till kille som jag inte heller kommer ihåg vad han hette. vägar inte chansa heller om det är fel =D Hade inte träffat tommy på 5 år så det var kul och se killen igen (: Killarna spelade basket och jag tittade snällt på, haha. Efter det drog jag,sebbe och semih och åt pizza och efter det drog jag och sebbe hem. Kollade "det okända" och på film. :) Juste får inte glömma, Idag hade jag och sebbe vart tsm i 1 månad :D <3

Torsdag 8/4: Idag klev vi upp lite extra tidigt eftersom att vi skulle träffa sebbes mormor :D Vid ett tiden kom hon förbi och hämtade oss. Och vi åkte in till kungsbacka och fikade på ett café där, trevligt trevligt ;) Efter det följde jag och sebbe med henne till plantagen för hon skulle köpa lite saker där och efter det visade dom mig freeport (: Sen bärde det hem igen, vi sa hejdå och tackade för dom timmarna vi spenderat med henne och gick sen in till sebbe. Vi var väl hemma dör i sisådär, en halv timma, sen bestämde vi oss för att vi skulle gå och hälsa på hemma hos hans mormor, träffa hennes lilla vovve. I samma sekund som vi typ säger det så ringer hon och frågar om inte hon ska färga slingor på sebbe nu i veckan. Så det blev denna dag (: Han hade nämligen nämnt tidigare denna dag att han ville färga håret eller slinga det så (; Sagt och gjort, vi drog hem till henne, sebbe färgade slingor och jag fick träffa hunden. SÅ OTROLIGT SÖT HUND! såg ut som en liten svart tuss :'D jag blev kär i den hunden (a) Efter att färgningen var klar bjöd sebbes mormor oss på te (: När klockan började dra sig mot halv 7 - 7 tiden så gick vi hem till sebbe, och han fixade middag till oss (a) stolt över dig :D för det blev gott! Resten av kvällen kollade vi Vampire Diaries (:  Avslutade kvällen med att kolla på en sjukt bra film :D

Fredag 9/4: Idag började vi dagen med att gå och besöka sebbes mormor igen :D och vid typ tre tiden drog vi oss in mot göteborg eftersom vi skulle äta i där och gå på bio där (: vi åkte runt lite här och var, haha. Jag hittar bättre i göteborg än vad sebbe gör , det är lite roligt att reta honom för ;D haha. Vi åt på donken och filmen vi såg var " Remember me". Den var faktiskt riktigt bra, bara det att jag inte alls gillade slutet :( ni som sett den vet vad jag menar. Och till er som inte sett den så rekomenderar jag den verkligen. När den var slut och vi var hemma så var klockan runt 10 kanske, så den kvällen gjorde vi inte så mycket mer. Även denna dag var vädret på topp!

Lördag 10/4: Detta var alltså min sista dag hos sebbe. Vi åkte in till kungsbacka och träffade och fikade med semih och en kompis till honom. Det var trevligt, för vädret var nice, förutom att det blåste lite kallt så jag frös. Efter det skilldes vi från dom två och drog till kungsmässan och kikade runt lite. Köpte godis och åkte sen tillbaka och hyrde 2 filmer och hade en riktigt lördagsmyskväll :) Middagen var också trevlig :D Kände då att jag verkligen inte hade någon lust alls att åka därifrån dagen därpå. :/

Söndag 11/4: Som sagt, idag var det dags att åka hemåt. Bussen gick redan vid 12.10 så blev inte så mycket mer än att gå upp, duscha, klä på sig och äta och sen åka mot centralen. Hatar verkligen att säga hejdå till sebbe.. och denna gång så visste vi inte heller när vi ses igen eftersom att det lovet som är närmast är ju sommarlovet och det är långt dit :/ men men, jag var tvungen att kliva på den där dumma bussen och åka hem. Resan tog ca 7 timmar. Gissa om jag hade tråkigt och var död när jag kom hem. Det var kul att träffa familjen igen :) Dom har ju börjat fixa i mitt rum under lovet också. Alla mina saker stod i hallen på övervåningen, haha såg ut som ett bombnedslag xD fy fan vad mycket onödigt skit jag har xD Men iaf, eftersom jag inte har något rum så bor jag inne i mammas rum nu, med hennes bärbara sålänge. Det räknas med att jag ska kunna flytta in i mitt nya rum på onsdag, får se om det blir så (;

Bilder från lovet kommer så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0