Nytt rum

Jag har vart dålig på att uppdatera bloggen denna vecka och anledningen är att jag har hållt på att göra om mitt rum och haft annat att göra. Men nu är det klart och jag tänkte bjuda på lite bilder av resultatet lite längre ner (:

Denna helg började med att igår var jag i täby c med johanna och jag köpte en skjorta, 2 strumpbyxor och 3 par örhängen (; Sen åkte jag hem, var hemma ett tag och sen kom fredde. Vi åt middag osv. Vid 9 tiden kom sabina hit! :D Har inte träffat henne på sjukt länge och jag hade verkligen saknat henne. Det suger att vi inte kunnat ses oftare och att vi knappt pratat på senaste tiden. Men igår träffade jag henne och det var otroligt kul. Jocke kom hit också, så vi fyra satt och chillade inne på min brorsrum med min bror också. Xbox, gitarr och lyssna på musik, det ägnade vi oss åt dom 2 timmarna som vi var. FÖr vid 12 tiden åkte jag ,jocke och fredde till Österskär för jocke skulle hem och jag skulle sova hos fredde. På tåget träffade vi Alex (; Så, så såg min start på helgen ut. Idag, eller nu, är jag med fredde och vi sitter och lyssnar på Disney! :D fy fan vad jag älskar det! Vill bara bli liten igen ;O Det bästa som finns. Vi väntar även på att middagen ska bli klar, luktar nämligen väldigt gott i huset, hehe. Resten av kvällen får vi se vad som händer :) HEJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0