Lång dag

Åvas Talangjakt 2010 var idag som faktiskt var bra. Komikern Kodjo var även där och var så sjukt jävla bra =D fy fan vad jag garvade. Sen var det nån känd Dj osv. (; 9 st olika talanger var det och en lite halft udda jury som avgjorde vem som vann^^ Killen som vann var trollkarl. Han var duktig och rolig på samma gång, så tycker personligen att han var bäst (y) Första priset var 5000 kr, för er som undrar. Det var även kulturkväll på Åva idag också. Så var i skolan från 10 till 8, är faktiskt ganska trött nu. Resten av kvällen har jag kollat älskade "vampire diaries". Fortfarande lika bra (a) Ska nog lägga mig snart eftersom att jag måste upp tidigare än vanligt, är nämligen resurdag imorgon och min klass ska på museum. Så ska vara i på djurgården kvart i 9 imorgon bitti, vilket innebär att jag måste åka vid halv 8 och gå upp halv 6, suck.. Skönt med fredag imorgon iaf! (y) Byebye!

Juste! Fick mina nya hörlurar som jag beställde idag, wiiee (:



fina va ? (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att dom blev svarta! :D

2010-04-25 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0