Jag är glad

Äntligen, är jag framme efter en 6 timmars lång bussresa som i sig gick ganska fort, kändes det som iaf :) Nu har jag dock vart här i Kungsbacka sedan 5 tiden idag och jag är glad. Glad för att jag är med världens underbaraste och bästa sebbe. Och det bästa av allt är att jag ska vara här hela veckan :D :D Så hoppas att ni inte saknar mig allt för mycket där hemma, för det dröjer ett tag innan jag kommer hem igen & jag längtar inte, hähä (a) Fast det är klart, jag kommer sakna er :'D Haha men jag ska njuta av detta lov, jag ska spendera här nere i södra delen av vårt avlånga land, hos en person som är bland de bästa i världen, min sebbe (: Jag är glad. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0